fu-cheng.reismee.nl

Op reis naar Fu Cheng

Ni Hao

1 november is het zover, dan reizen we naar China om Fu Cheng op te halen!
Fu Cheng is nu 6 jaar en komt uit Dalian. Super spannend weer, we staan behoorlijk te stuiteren.
Ondanks dit al de vierde keer is. 2 november komen we aan in Beijing en vanuit daar vliegen we
meteen door naar Shenyang de hoofdstad van de provincie Liaoning.
Zondag, 3 november even bijkomen en dan 1 dag later krijgen we Fu Cheng, op maandag 4 november.

Ook van de reis naar Fu Cheng maken we een klein verslag met vooral veel foto's!
Zo kunnen jullie het allemaal een beetje volgen.

Leuk als je met ons meereist !

Groetjes,

Walter, Diana, Leyi, Xu Ling, Zhi Sen en Fu Cheng

Mariette

Alvast een hele goede reis en hele fijne tijd gewenst in China!

Brigette

Spannend fijne reis ?

Desiree, Ton, Xue en Ren Zhi

We volgen jullie op de voet..........hele goede reis en geniet van en met elkaar! Liefs

Lizeth

Spannend! Goeie reis gewenst en we volgen jullie ervaringen heel graag!

Juliette

Wat geweldig dat jullie gezin weer groter mag gaan worden!! En jullie een nieuw gezinslid gaan verwelkomen binnenkort.
Heel veel plezier en mooie momenten samen en een hele goeie reis alvast gewenst!!

Ingeborg

Begrijpelijk dat jullie stuiteren, kunt er niet snel genoeg zijn om hem te knuffelen, nog even, dan heerlijk genieten met z’n zessen, fijne reis, tot snelX

Birgitte

Hele goede reis morgen voor jullie allemaal, benieuwd naar de verhalen en Fu-Cheng! xxxBirgitte

Bianca pover

Spannend
Geniet ervan .
Geef hem een diklein kus

Marcel en Minona

Weer een hele bijzondere reis toegewenst! ♥️

Gerda van Vlaardingen

Hallo allemaal bedankt voor de mooie foto's ik wens jullie een geweldigen tijd in China . Nog 2 dagen dan kom Fu- cheng naar jullie toe , Geniet hoor Diana & Walter & Kids . Liefs t Gerda ??♥️?