fu-cheng.reismee.nl

Morgen is het zover!

Nog een klein berichtje voordat de reis begint

De koffers zijn gepakt. Er moet hier en daar nog wat gewogen worden om onder de 20 kilo te blijven, maar gaat lukken. Een koffer vol medicijnen, leesboekjes, kleurboekjes, spelletjes om niet 3 maar 4 kids 2 weken lang op hotelkamers bezig te houden. Check de stroopwafels, niet voor ons maar voor onze Chinese begeleider in Beijing die gek is op onze stroopwafels. Geen Delfts blauwe klompjes dit keer;)

Maar we gaan uiteraard ook nog leuke uitstapjes maken en als het goed is het kindertehuis van Fu Cheng bezoeken in zijn geboorteplaats.

Ik ga nu weer verder met de laatste dingetjes regelen zodat we er klaar voor zijn om morgen af te reizen naar China.

Bedankt voor alle lieve berichtjes tot nu toe...

...zo zijn we net ook nog gebeld door Stichting Meiling om ons een goede reis te wensen. Super Lief. Meiling heeft nagenoeg alles geregeld voor onze reis naar Fu Cheng. Niet alleen dat, ze hebben ook met alle liefde er voor gezorgd dat we veel filmpjes en foto's van Fu Cheng hebben gekregen en Fu Cheng van ons. Hier zijn we ontzettend blij mee. Xièxiè ni Meiling!

We gaan er van genieten, hoe spannend het ook is. De kinderen (en wij ook) worden al blij van het idee dat we gaan genieten van de culinaire Chinese keuken, het land en de roots van de kids. Oeps zet ik nu de culinaire keuken voorop

Zàijiàn

Sandra Giliam

Geniet ervan met z'n allen, hele goede reis en kom veilig weer thuis.
Gr SJBP

Saskia

Thom en ik wensen jullie een goede reis en genieten van al het lekkere eten en jullie nieuwe zoontje en broertje
Fu Cheng!
Wij wensen jullie heel veel geluk met hem!
Veel liefs, Sas en Thom

Bianca pover

Dikke kus
De oude tante heeft te dikke reuma vingers inmiddels haha

Brigette

Heerlijk laat het over jullie heen komen en alleen genieten kus vanuit altea

agnes

geniet van de lange reis en van alles wat gaan beleven .dikke knuf en tot over een paar weekjes

Eveline

Goede reis lieverds, fijn genieten en n9g gelukkiger terug komen dan op de heenreis?

Judith

Heel veel plezier samen!!

Ingeborg

Geniet van alles dubbel wat op je pad komt?