fu-cheng.reismee.nl

Big day! 4 november. !

Wat een dag! We moesten vroeg op, Snel ontbijten want om half 10 moesten we met heel de familie in de auto zitten op weg naar het gemeentehuis. We horen in de auto dat hij er al is. Bij binnenkomst konden we meteen door naar boven waar Fu Cheng op ons aan het wachten was. Bij binnenkomst een verlegen lachje maar nadat ik Ni hao Fu Cheng zei kwam er al een Vol lachje. Ongelooflijk maar toen Zhi Sen hem zijn cadeautje gaf ( hotwheels) kwam hij helemaal los. Fu Cheng is enorm goed voorbereid en roept al meteen mama om mijn aandacht te trekken. Volgens de orphanage en de begeleider is hij blij dat hij nu een familie heeft. Nu denken we.. de klap volgt nog wel... maar vooralsnog gaat het wonderbaarlijk goed. Toen we vanavond na een leuke middag samen hadden afgesproken met de begeleider om te gaan eten leek Fu Cheng wat zenuwachtig , net of hij dacht wat nu? Wat gaat er gebeuren? Maar toen duidelijk was dat we samen gingen eten was het ok ! .. nu lekker in bad geweest samen met Zhi Sen en proberen de club het bed in te krijgen! Een uitdaging!!!!! Tot morgenxxx

Toch nog een berichtje.. yess the boys slapen.. Ik zet morgen hiervan nog een foto online .. so cute.. Fu Cheng heeft even met zijn nieuwe knuffeltje gespeeld in bed, heel stilletjes met af en toe een blik naar ons of we er nog zijn maar toen Zhi Sen lag te snurken ging hij lekker op zijn zij liggen en weg was ie! Zoveel indrukken op één dag ! van de trein in de ochtend naar de auto ..ouders, zussen en broers krijgen ( klinkt raar maar is waar) naar de carrefour waar heel veel eten is te zien..naar een restaurant ( het mongolische restaurant weer) met zingende eigenaar die ditmaal wel heel vreemd verkleed was ? in vrouwenkleding en een papa die daarmee moest dansen;)..Mama vreemd genoeg ook? Thuis zal ik de film hiervan plaatsen, lukt hier niet! Dit wil je niet missen, echt iets voor Walter?.. Maar nu gaan ook wij zo slapen! Vannacht niet echt kunnen slapen , lukt vandaag vast beter..;). welterusten!!

Mariette

Geweldig!

agnes

geweldig kippenvel bij het lezen.heel veel geluk met jullie zoon en broertje
liefs agnes

Carola (moeder van Maren, 4a)

Wat fantastisch dat de eerste dag zo goed gegaan is! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

saskia

Wat een lekker ventje en zich gelijk al zo aanpassen. Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!

Wendy

Wat een geweldig mooi nieuws! We genieten hier mee met al jullie verhalen en foto's.

Eva

Proficiat schatjes! Welkom Fu Cheng! Veel liefs, Eva

Jasper van kampen

Jasper vraagt; hoe gaat het met Fu-cheng maar ik mis Zhi Sen ook wel een beetje....

Geniet van jullie samen zijn. Veel lieve groetjes.

Marjolein en Siem

Wauw wat mooi, super bericht! Fijn dat de start alvast goed is ❤️
Groetjes van Siem en heel veel geluk samen

Simone

Wat mooi en ontroerend! Fijn dat het begin van Fu Chengs leven bij jullie zo goed is begonnen. geweldige foto’s ook! Geniet van elkaar! X

Birgitte

Wat leuk om alle foto's te zien, jullie stralen allemaal.
Alsof hij altijd al bij jullie is geweest, fijne tijd in China nog met zijn allen en ik ben super benieuwd naar Fu Cheng!
XXXX

Ingeborg

Wat een geweldig nieuws dat het super gaat, de foto’s spreken voor zich. Na weer een lange tijd wachten is jullie gezin compleet met Fu Cheng(toch?) Nu heerlijk nog samen met elkaar in China voordat de drukte losbarst in Eindhoven,zijn benieuwd naar de vervolg foto’s en geweldige verhalen, dikkeX

Renée

Lieve pap, bonus mama, Leyi, Xu-ling, Zhi-sen en Fu Cheng,
Wat bijzonder om te lezen, kom maar snel lekker naar Nederland zodat we weer met elkaar kunnen knuffelen, geniet met elkaar, ik denk aan jullie en mis jullie enorm!

Xx Renée