fu-cheng.reismee.nl

12,13 november

Gisteren heerlijk niksdagje! Kids huiswerk gemaakt inclusief Fu Cheng die inmiddels tot 8 kan tellen in het Nederlands. Schrijven van cijfers lukt hem ook erg goed. Maar dat heeft hij ook in het kindertehuis al geoefend. Ikzelf heb een film gekeken met koppie koffie languit op bed! Super waren we aan toe!

‘S middags zijn we om toch nog iets te doen gaan shoppen in een mooi groot winkelcentrum. Prachtige winkels, erg verleidelijk maar heb me ingehouden?. Wel ipad mini gekocht voor minimous Fu Cheng..! Maar gezegd dat het de mijne is om hem niet gelijk te verpesten door te overladen met grote cadeaus..

Sinterklaas komt er ook aan en dat wordt ook een dingetje om hem duidelijk te maken dat je een Schoen niet 365 dagen per jaar kan zetten en dat die goede oude baardmans echt na 5 december weer naar huis gaat.

aansluitend gegeten in hetzelfde tentje als gisteren.

13 november vandaag naar de Chinese muur geweest. Jawel voor de 4e keer ! Fu cheng had er na een paar moeilijke treden wel weer genoeg van . Het was ook berekoud. Maar vooraf met de bus en gondel was al weer een Ervaring op zich voor Fu Cheng.

Zhi sen leyi walter en Xuling hebben hem echt zo ver geklommen tot het stopbord waar je niet verder kon omdat vanaf daar de muur nog gerenoveerd moet worden. Echt super stoer! Fu Cheng en ik waren bijna versteend van de kou tijdens het wachten.. wel even gezellig met wat andere toeristen lopen beppen Maar was blij dat ze er weer waren. Wapperde bijna van de muur af. .

Fu cheng kroop bijna in me om geen wind te vangen. Maar is stoer ventje ,zeurt niet..

was blij toen we weer in busje naar het hotel zaten. Mijn voeten bleven steenkoud tot het avondeten.. hotpot.. dat warmt lekkerop!

Sandra

Wat een geweldige verhalen en foto's. Super leuk om jullie te volgen en ik geloof dat de meiden ook veel plezier hebben op afstand (-:
Veel plezier nog en alvast een goede reis terug, zal voor Fu Cheng ook een hele belevenis zijn

agnes

weer heel leuk jullie zorgen wel dat de buikjes gevuld blijven haha.nou geniet er nog van en alvast een veilige terug reis en tot dinsdag xxxxx

diana pover

Eten is belangrijk?haha!.. en heel lekker hier. Dus moet je van genieten?