fu-cheng.reismee.nl

Vakantieverblijf last emperor en mao

Vandaag naar het vakantieverblijf van de last emperor geweest. Erg prachtig verblijf met een mooie tuin waar je nu kon genieten van de herfstkleuren. Na een uurtje of 2,5 hadden de kids het wel gezien en hebben we de lunch overgeslagen omdat ze echt naar het hotel wilden. No problem wij dachten hetzelfde ! Soms even relaxen ! ‘S avonds afgesproken met angela ( wat haar westerse naam is)!.. Angela was de Chinese begeleidster destijds bij Xu ling en Zhi Sen. Inmiddels mag ik zeggen een lieve vriendin. we hebben met haar een gezellige avond gehad ! Morgen gaan we met haar wandelen in een park waar zij als kind heel erg graag kwam. fu Cheng was na een uurtje al helemaal gek op haar. Hij praatte honderduit met haar , echt fijn voor hem! hij isook blij dat we morgen ook met angela afspreken. ..

nu weer in de hotelkamer na een top avond. Angela is ook gek op Leyi en bood haar aan om bij haar in Beijing te komen studeren voor een poosje maar verwacht dat leyi hier pas na haar studie aan toe is;)..

Kort verslag maar ga zo slapen!